12 - Kunvoko: Zamenhof-tago

KUNVOKO: ZAMENHOF-TAGOJ

Lorenzo Noguero

Prezidanto de "Frateco"

Kara amik(in)o:

Kiel tradicie, kun la celo celebri la festotagon de D-ro Zamenhof, "Frateco" invitas ĉiujn geamikojn partopreni la koncernajn aktivaĵojn:

  • La 15-an de decembro, sabate, je 14:00 (bonvolu estu akurataj), frata tagmanĝo en restoracio “La Mancha - Brasa” (calle Sta. Catalina, 1, proksime de calle San Miguel). Bonvolu aliĝi en nia centro (komunikante tion al Enrique Navarro) antaŭ ol la 11-a de decembro (prezo: 20 €).

  • La 18-an de decembro, marde, je la 19:00, okazos en nia sidejo renkontiĝo kaj celebrado pri la Zamenhof-Tago (prelego de Pablo Conesa: "Esperantaj teritorioj"). Poste, ni povos gustumi kelkajn manĝetojn kaj trinkaĵojn.

Ni ne havos loterion en la sidejo de "Frateco": Se vi interesiĝas pri tio, akiru la numeron en la Administrejo de loterio nº 7 en str. Pedro J. Soler nº 3.

En la jaro 2018 (100a datreveno de la fino de la 1a MondMilito) okazis multaj esperantaj eventoj en Hispanio. Ricevu “fratecan” saluton kaj la esperantistan deziron de feliĉa nova jaro por vi kaj viaj amataj personoj.

* * * * * * *

Como es tradicional, con el fin de celebrar la fiesta del Dr. Zamenhof, “Frateco” invita a todos los amigos a participar en las actividades correspondientes:

  • El 15 de diciembre, sábado, a las 14:00 (Se ruega puntualidad), comida de hermandad en el restaurante “La Mancha - Brasa” (calle Sta. Catalina, 1, cerca de calle S. Miguel). Apuntarse (comunicándolo a Enrique Navarro) antes del 11 de diciembre (precio: 20 €).

  • El 18 de diciembre, martes, a las 19:00, en nuestra sede tendrá lugar un encuentro y celebración en torno al Día de Zamenhof (charla de Pablo Conesa: "Territorios esperantistas"). Después, podremos degustar algunos aperitivos y bebidas.

No tenemos participaciones de lotería en “Frateco”. Si os interesa, podéis comprar el nº en la Administración de loterías nº 7 en la calle Pedro J. Soler nº 3.

En el año 2018 (centenario del fin de la 1ª Guerra Mundial) ha habido muchos eventos esperantistas en España. Recibe un fraternal saludo y el deseo esperantista de un feliz año nuevo para ti y tus seres queridos.