Praga

Nasza wycieczka zaczęła się 6.06. 2018 o godzinie 7:45 kiedy to wyjechaliśmy spod szkoły kierując się na południe. Po paru godzinach jazdy przekroczyliśmy granicę Polsko-Czeską. Następnie udaliśmy się do Dvur Kralove gdzie zwiedziliśmy ZOO safari. Oglądaliśmy tam wiele okazów zwierząt głównie afrykańskich, ale także z innych stron świata. Wieczorem wróciliśmy do polski, dokładnie do Kudowy Zdrój gdzie u s. Elżbietanek spędziliśmy noc. Następnego dnia ruszyliśmy do Pragi, gdzie spędziliśmy pełen świetnych wrażeń dzień. Rozpoczęliśmy od rzucenia okiem panoramę Pragi, później udaliśmy się do muzeum miniatur. Oglądaliśmy również Katedrę św. Wita, Most św. Karola oraz Kościół Husycki. Na koniec przewodnik pokazał nam Czeskie Muzeum Narodowe. Codzienne długie spacery odreagowywaliśmy miłymi, wieczornymi spacerami po uzdrowisku, w którym przyszło nam mieszkać. Po kolejnej nocy zwiedzaliśmy Kudowę Zdrój, a następnie skierowaliśmy się do Wrocławia, który był ostatnim punktem naszej wycieczki. Spacer rozpoczynający się na Ostrowie Tumskim zakończyliśmy na rynku głównym, gdzie mieliśmy do dyspozycji trochę wolnego czasu. O godzinie 20 byliśmy w Kaliszu.