Niezapomniany Dzień Dziecka

Data publikacji: Jun 13, 2016 5:45:8 PM

Tegoroczny Dzień Dziecka z pewnością pozostanie w naszej pamięci przez dłuuugi czas! A to za sprawą niezwykłej, całodniowej wycieczki do Parku Dinozaurów w opolskim Krasiejowie.

Już rankiem uczniowie klas: pierwszej, drugiej oraz niektórzy z klas IV-VI wyruszyli na spotkanie niezapomnianej przygodzie. Humory nam dopisywały, a słońce przygrzewało coraz mocniej.

Kiedy dotarliśmy na miejsce, mieliśmy krótką przerwę na drugie śniadanie, po czym weszliśmy na teren Parku Dinozaurów.

Najpierw udaliśmy się w podróż kolejką do Tunelu Czasu. Podczas tej kilkuminutowej podróży dowiedzieliśmy się, jak powstał Wszechświat i jak to się stało, że na Ziemi pojawiły się dinozaury.

Kolejnym punktem wycieczki było zwiedzanie Muzeum Dinozaurów, mieszczącego się na ogromnej powierzchni pod gołym niebem. Widzieliśmy okazy od najmniejszych, do tych największych - jak Amficelias, przy którego jednej łapie (!) zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcie. Poznaliśmy także Silezaura - praprzodka pierwszych dinozaurów w naszym regionie. Niektóre dinozaury okazały się być dla nas bardzo miłe. :-)

Podczas wędrówki szlakiem ery mezozoiku - triasu, jury i kredy, dotarliśmy także do Pawilonu Paleontologicznego, w którym mogliśmy zobaczyć prawdziwe kości dinozaurów, pochodzące z wykopalisk.

Następnie, po przejściu trasy Muzeum i zobaczeniu wszystkich gatunków dinozaurów (tych lepiej i mniej nam znanych), udaliśmy się do prehistorycznego Oceanarium. Tam, czekał na nas żarłoczny rekin, który o mały włos nas nie zjadł!

Po nauce, czas na zabawę! W cenie biletu mieliśmy także wstęp na karuzele, które znajdują się na terenie Parku. Ależ to była dla nas frajda! Z ogromną chęcią skorzystaliśmy z tych atrakcji. O godzinie 13:30 poszliśmy na obiad.

Po zjedzonym posiłku, mieliśmy opłacony seans w kinie w technologii 5D. Bardzo podobał nam się film o śmiesznym króliku!

Był też czas na zakup pamiątek, zjedzenie przepysznych lodów oraz oczywiście - zabawę na ogromnym placu zabaw i Parku Rozrywki, gdzie znajdowały się trampoliny, kolejka oraz drewniany labirynt, w którym chętnie się gubiliśmy. :-)

Na koniec pamiątkowe zdjęcie przy wejściu do Parku i w drogę! Mieliśmy tyle do opowiedzenia naszym najbliższym!

To był niezwykły dzień, obfitujący w wiele pozytywnych wrażeń. Mamy nadzieję, że takich wyjazdów, na których nauka i zabawa idą w parze będzie więcej.

Dziękujemy Wszystkim, dzięki którym wyjazd doszedł do skutku i udał się w dwustu procentach - Pani Dyrektor, Radzie Rodziców, naszym Rodzicom, Nauczycielom - Opiekunom oraz przewoźnikowi.