Ochidèas salvatjas de Perigord


Tostemps las orquidèas an pivelat los òmes. Presents dins los diferents mites e mitologias de força pòbles, los orquís an atisat de desiranças nombrosas. La forma particulara de lors dos bulbes n'en faguèt lo simbòl de la poténcia masculina e de la fertilitat, que orquís vòl dire coulhon en grec.

            Dins la region d'Essiduelh, l'autor trobèt e estudièt un trentenat d'espècias diferentas, mas quela biodivesitat es tot parièr menaçada per l'activitat dels òmes e per la modicacion naturala dels ecosistèmas.

 

            De tout temps , les orchidées ont fasciné les hommes. Présents dans les différents mythes et mythologies de nombreux peuples, les orchis ont attisé de nombreuses convoitises. La forme particulières de leurs deux tubercules en ont fait le symbole de la puissance masculine et de la fécondité, orchis voulant dire testicule en grec.

            Dans la région d'Excideuil , l'auteur a trouvé et étudié une trentaine d'espèces d'orchidées différentes, ce qui ne signifie pas que cette biodiversité ne soit pas menacée par l'activité des hommes et par la modification naturelle des écosystèmes.



Comments